W celu uzyskania informacji publicznej, która nie została zawarta na stronie podmiotowej BIP, prosimy o przekazanie wniosku o udostępnienie informacji publicznej na poniższy adres, listem tradycyjnym lub elektronicznie (https://euslugi.malopolska.policja.gov.pl/).
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że zgodnie z orzeczeniem Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 20 listopada 2003 r. (II SAB 372/03) obowiązek udostępnienia informacji publicznej nie dotyczy informacji ogólnodostępnej bądź informacji będącej już w posiadaniu wnioskującego o jej udostępnienie.
Należy również zauważyć, że w myśl wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 19 grudnia 2002 r. (sygn. II S.A. 3301/02) w przypadku domagania się informacji o obowiązującym prawie oraz informacji o zastosowaniu tego prawa w konkretnej sprawie indywidualnej - ustawa o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1198) nie znajduje zastosowania. Na podstawie jej art. 1 ust. 2, dostęp do treści aktów prawnych (z wyjątkiem aktów nieogłoszonych i ich projektów) regulowany jest odrębną ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 718 ze zm.). W drugiej sytuacji informacja nie ma charakteru informacji publicznej, nie dotyczy bowiem faktów, lecz stosowania prawa w indywidualnej sprawie.
Wnioski proszę kierować na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
ul.Berka Joselewicza 4
33-200 Dąbrowa Tarnowska
e-mail: komendant@dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl
Wzór formularza wniosku o udostępnienie informacji publicznej w załączniku.
Lub za pomocą https://euslugi.malopolska.policja.gov.pl/
POUCZENIA RODO
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej - adres: ul. Berka Joselewicza 4, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - e-mail:iod.kpp@dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na złożony wniosek w trybie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz
- nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo do treści danych oraz ich sprostowania.
Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem obowiązku przekazania takich danych w przypadku konieczności skorzystania z trybu administracyjnego w myśl przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego (np. wydanie decyzji administracyjnej).
Pliki do pobrania
-
Wniosek
Data publikacji 07.02.2022 08:57(doc 38.5 KB)