Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej

Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej, w skrócie Komenda. Znajduje się przy ulicy Berka Joselewicza 4 w Dąbrowie Tarnowskiej.

Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę Komisariatu Policji w Szczucinie.
  3. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  4. Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej uczestniczy także kampaniach społecznych:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej  przygotowuje:

  1. Stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
 

Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej podinspektor Jarosław Kmieć.


Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Dąrowie Tarnowskiej.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu dąbrowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie komisariatu Policji w Szczucinie.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 4, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
  2. Wysłać email na adres: komendant@dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 22 222
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):

http://bip.dabrowa-tarnowska.kpp.policja.gov.pl/


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 23.08.2023
Data modyfikacji : 13.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
Osoba udostępniająca informację:
asp.szt. Ewelina Fiszbain
Osoba modyfikująca informację:
st. asp. Ewelina Fiszbain
do góry